View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av why_not Vis innlegg
En ting er å være avhengig av piller og opiater, men spilleavhengighet er også et kapittel for seg selv. Jeg har vært avhengig av alle tre men den jævla spilleavhengigheten henger fremdeles igjen. Mener ikke at noe er lettere enn det andre men spillavhengighet er et emne svært få mennesker forstår omfanget og alvorlighetsgraden av. Lykke til

Så det jeg mener er at du 3 veldig vanskelige avhengigheter. Igjen, lykke til. Husk at alt er mulig ��

Gjennom motgang og ubehag skapes sterke og positive Personligheter. Ikke start i morgen, start nå
Vis hele sitatet...
Aldri vært "spilleavhengig" på den måten dere snakker om.
Men jeg husker at når jeg var en god del år yngre så spilte jeg bort alle pengene jeg hadde jobba opp og tjent på gambling på nettet.

Det var penger fra en sommerjobb, så var ikke så mye, tror det var ca 35 000 kr om jeg husker rett.

De forsvant på 3 dager.

Satt igjen med en HELT for jævlig følelse, når jeg først hadde tapt 10 000 så skulle jeg tjene tilbake de pengene jeg hadde mistet osv osv helt til jeg ikke hadde en dritt igjen...

Det var jo kult det, 18 år gammel, nettopp jobbet som faen på sommerjobb, har 35 000 på kontoen og spiller bort alt på 3 dager..

Vil vel si at jeg var avhengig i øyeblikket, den følelsen man får når man vinner er så syyyykt deilig, som en rus, så skjønner godt at folk kan bli avhengig av gamlbing.

Men etter det så har jeg gamla litt i blant her og der, men har satt meg en grense før jeg begynner og spille, sier for eks 1000 kr og ikke en krone mer. Og har klart og holde meg til det hver gang.

Tror jeg lærte etter jeg miste 35k på 3 dager...
Synd jeg ikke kan lære like mye når det kommer til pillerus...

Men til TS, lykke til! 3 avhengigheter samtidig, uff :-(
Men du kommer deg gjennom dette! Det er mye penger, men det kunne vært verre