View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrmrmr Vis innlegg
75 odds, resten litt poker og slots



Kjenner meg igjen i my e det du beskriver. Har heldigvis kanskje fptt en fastlege som prøver lag ete opplegg, slik at jeg kan jobbe som normalt ti tillegg. Depersonaliseringen er det jeg føler verst på, i tillegg til angsten da. ikke kjent veldig til de fysiske abstinsene da jeg alltid har hatt et lite lager i nødsfall. Legen virker oppegående, starter med 200mg dagen øfste uka så 150 etc etc.

Min erfaring til nå er i hvertfall diazpam alene ikke gir no særlig effekt utover det den skal gi i normale doser, 200mgs + gjord everken mer eller mindre en 50
Vis hele sitatet...
Jepp, det er depersonaliseringen og angsten som er det verste. Merker ikke mye fysiske abstinenser fra benzo. Vel kanskje noe, men ikke jeg.

Men angsten og depersonalisering er bare heeeeelt ute av kontroll.
For 1.5 år siden sa jeg til meg selv at benzo er noe jeg ALDRI skal bli avhengig av pga abstinensene, du merker det ikke, pluttselig har det gått 1.5 år og du kommer på at, oh fuck, jeg har spist piller hver dag, ikke blacker jeg ut eller noe, tar det mest for å føle meg som "alle andre", aka fjerne angsten, får ikke noe ut av det annet enn det, men sitter dypt i det nå føler jeg. Men men, glad det "bare" er valium og ikke xanax eller rivo