View Single Post
Trådstarter
26
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min erfaring er at å kutte ned på diazepam er en lek. Brukte 10mg\døgnet i ca 1 år og brukte ca 1 mnd på nedtrapping. Hadde nesten ingen plager. På den andre siden så ble jeg så syk som jeg aldri har vært da jeg kuttet cold turkey på xanax bare etter 4 ukers bruk (1mg\døgnet). Folk reagerer veldig forskjellig. Litt off topic, men hva spilte du vekk pengene på? Poker? PLO? Er litt i samme situasjon selv
Vis hele sitatet...
75 odds, resten litt poker og slots

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I feel you.... Jeg har bodd i Sør Øst Asia nå i noen år, trenger ikke resept for xanax, valium, rivotril og alle andre benzoer og noen opiater og ketamin her, bare og stikke innom apoteket og man går ut igjen med NESTEN hva som helst... Sier ikke hvilket land, vil ikke bli gjenkjent.

Har hatt angst i mange år, og startet smått med noe xanax for fylleangsten, så ble det xanax hver gang jeg var fyllesyk pga panikkanfall.

Så gikk jeg over til valium etter jeg merket xanax abstinenser kun etter 2 uker, og har brukt 10-50mg valium hver dag i 1.5 år nå :-(

Ble avhengig av opiater også, men det slutta jeg med lett som F. Ikke lett som F men, jeg lå 7-10 dager i senga så var jeg "fin" igjen, bortsett fra savnet etter rusen. Så jeg ble avhengig igjen igjen og igjen. Til slutt fant jeg ut at kratom er lovlig i landet jeg bor i, så sist gang jeg slutta med opiater brukte jeg kratom. Har nå bytta ut opiater med kratom daglig. Gir laaaaangt ifra like sterke abstinenser om jeg skipper en dag eller to ute, føler meg litt kald og litt irritabel, ikke noe annet, ligger ikke og kaldsvetter i senga og føles ut som jeg dør som med piller.

Men når jeg prøver og droppe valiummen, ja du da... Blir helt fucked. Angst, skjelver, depersonalisering som F, føles ut som jeg skal falle om og få krampeanfall (aldri fått det men føles bare sånn ut).

Uansett, ønsker deg lykke til, beste er nok sakte nedtrapping, men beste er og finne en guide på nettet eller fra legen din, tho så har jeg funnet mer info fra nettet fra folk som har vært i samme båt, istedenfor legen (snakker om norsk lege ja).
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen i my e det du beskriver. Har heldigvis kanskje fptt en fastlege som prøver lag ete opplegg, slik at jeg kan jobbe som normalt ti tillegg. Depersonaliseringen er det jeg føler verst på, i tillegg til angsten da. ikke kjent veldig til de fysiske abstinsene da jeg alltid har hatt et lite lager i nødsfall. Legen virker oppegående, starter med 200mg dagen øfste uka så 150 etc etc.

Min erfaring til nå er i hvertfall diazpam alene ikke gir no særlig effekt utover det den skal gi i normale doser, 200mgs + gjord everken mer eller mindre en 50
Sist endret av mrmrmr; 25. juli 2018 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.