View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Egentlig så er alt det du kommer med her motbevist. Det var en psykolog med navn John Money, som hadde den samme idéen som deg. Så var det en gutt, som ved et uhell fikk skader på tissefanten sin under et kirurgisk inngrep. Så John så en mulighet til å bevise sin idé. Ballene og snurten ble fjernet, og en vagina ble senere lagd istedet. Mens John sto for terapi/hjernevasking, om at gutten egentlig var jente. Dette pågikk til han var 14 år, der han stort sett bare var ulykkelig. Så klarte ikke foreldrene å holde på denne hemmeligheten lenger.

Han bestemte da seg for å bli gutt igjen, og foretok en operasjon. Men hans liv ble alt annet en lykkelig uansett. Og sammen med at broren døde av overdose ++, så ble det mere enn han kunne håndtere.
Hele greia endte med, at han blåste hodet av seg med ei avsagd hagle den 4. mai 2004.
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke helt hvordan dette motbeviser det jeg sa? I bunn og grunn så beviser det jo faktisk det jeg sa.

Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Ellers så har jeg en transseksuell venn. Og jeg kan love deg, at det er alt annet enn lett!

Og som Myoxo er inne på, så er det å ha et "fremment lem" faktisk en diagnose. For noen har det fremmede benet blitt så ille, at dem har ringt sykebil, lagt benet over jernbanelinja og ventet på toget.
Noe sier meg, at dette ikke bare er en vranforestilling!..
Kanskje du heller burde søke mere kunnskap innen dette, for å bli kvitt noen vrangforestillinger?
Vis hele sitatet...
Jeg tror absolutt på at det er ekstremt vanskelig å leve med en vrangforestilling der man tror at man egentlig er jente eller at man egentlig burde fjerne en fot, jeg tror det er helt for jævlig og jeg føler med de personene som sliter med dette. Men med det sagt så tror jeg det er feil vei å gå og la de leve med de vrangforestillingene. Det er ikke så vanskelig å vite hvilket kjønn du har, det handler rett og slett om hva slags kromosomer du har. Om du tror at du har andre kjønnskromosomer enn det du egentlig har selv etter en eventuell test som beviser at du er gutt/jente så trenger du behandling.

Sitat av eublem Vis innlegg
Internettpostene og inntrykkene du har opplevd gjennom dagen gir mening når du først legger deg til å sove. Når du havner i REM starter hypnotiseringen og de kontrollerer hva du drømmer. Bevisste tankeprosseser er mer eller mindre borte, så de kan gå dypt tilbake i fortiden og endre hendelser til det positive, også kjent som neurolinguistisk programmering.
Vis hele sitatet...
Wat