View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Poenget er at hvorfor i all verden skal muslimer som ikke har noe som helst ansvar for siste tiders terrorangrep måtte vise offentlig avsky.. Og at det en naturlig effekt av at mange mennesker kommer til denne jævla fredsringen at muslimene ikke er i flertall blant de oppmøtte. Det var mange andre enn muslimer der, ergo er det ikke 90% muslimer der.




What?? Why? Hvorfor skal uskyldige mennesker, enkeltindivider som familier, være indirekte ansvarlige for enda en massemorder?

Så, hvis jeg har forstått deg rett, .."noe fælt" kan skje, hvis ikke 'muslimene' gjør sitt? ..Og en ABB #2 handlet da bare i selvforsvar for å beskytte oss fra kulturmarxismen....
Vis hele sitatet...
Du kan ikke be meg lese igjennom linjene, for så og komme med dette pisset her!

Hvem skal forhindre en Breivik #2 om ikke muslimene kan det? Er det virkelig HELT urimelig og legge deler av ansvaret på Norske muslimer? Jeg skulle som sagt helst sitt at vi unngikk dette, men hvem ellers? Hjelper det om de kristne møter opp når de ikke involveres i konflikten? Neppe.
Er det da heeeelt urimelig å stille spørsmål til oppmøtet til de som faktisk kan påvirke konflikten?

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan fremstille det som ett såpass stort problem for Norske muslimer og stille når det bare er med og bedrer situasjonen deres. Har de noe og tape? Nei. Har de noe og vinne? JA. Forståelse for at religionen ikke baserer seg på slike handlinger. Tilsynelatende almen respektert og oppfattet, men samtidig lagt ifra med alle fordommene vi har her i landet.

Og som sagt; Jeg skulle ønsket vi levde i ett samfunn der dette ikke var nødvendig, men dette er dessverre ikke tilfelle.

Jeg sier ei heller at familier osv plikter seg til å møte på grunnlag av religion som du fremstiller det, men heller at det ikke finnes noen negative sider med det. Og samtidig med all generalisering i Norges land burde virkelig ikke dette være ett problem for Muhammed Nordmann.
Sist endret av random12345677; 24. februar 2015 kl. 03:37.