View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Nei, jeg forstår ikke. Jeg kan lese mellom linjene, men jeg ser ikke potensialet her. Du drar frem argumenter som; Du har med andre ord ingenting å klage på i mine øyner. Det er ein heller relatert til at jeg antar at brorparten som stilte ikke var muslimer.
Vis hele sitatet...

Poenget er at hvorfor i all verden skal muslimer som ikke har noe som helst ansvar for siste tiders terrorangrep måtte vise offentlig avsky.. Og at det en naturlig effekt av at mange mennesker kommer til denne jævla fredsringen at muslimene ikke er i flertall blant de oppmøtte. Det var mange andre enn muslimer der, ergo er det ikke 90% muslimer der.


Sitat av random12345677 Vis innlegg
Jeg frykter dessverre en Breivik v.2, og syntes muslimer burde ta sitt ansvar for og forhindre dette.
Vis hele sitatet...
What?? Why? Hvorfor skal uskyldige mennesker, enkeltindivider som familier, være indirekte ansvarlige for enda en massemorder?

Så, hvis jeg har forstått deg rett, .."noe fælt" kan skje, hvis ikke 'muslimene' gjør sitt? ..Og en ABB #2 handlet da bare i selvforsvar for å beskytte oss fra kulturmarxismen....
Sist endret av aeon_illuminate; 24. februar 2015 kl. 03:24.