View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Anta at brorparten av deltakerne ikke er muslimer? Sist jeg sjekket var ikke muslimer engang i flertall i noen bydel i Oslo ( ja innvandrerantallet..), og det kom uansett mange nok nordmenn for å vise sin tilstedeværelse. Mange av disse av disse var for alt vi vet norske jøder, og disse bruker ikke mye symbolikk i det offentlig rom ( referer f.eks til amerikanske eller israelske jøder, kippa, skjegg, svarte hatter, skaut, etc..).

Og hvorfor skulle tilfeldige norske muslimer, enkeltindivider og familier med absolutt ingen som helst tilknytning til hendelsene i hverken Paris eller København, være "forpliktet" til å delta ved synagogen? At noen gjorde det var riktignok bra..
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke helt.
Mener du at at muslimer som ikke er direkte tilknyttet til angrepene i Danmark og Paris ikke trenger og engasjere seg?
Tror du de 1000+ som møtte opp var direkte tilknyttet til angrepene i Danmark og Paris?

Jeg forstår ikke helt.
Mener du at at muslimer som ikke er direkte tilknyttet til angrepene i Danmark og Paris ikke trenger og engasjere seg?
Tror du de 1000+ som møtte opp var direkte tilknyttet til angrepene i Danmark og Paris?

Det er heller ikke snakk om hele Norges befolkning. Det er snakk om muslimer som dreper i profetens navn. Jødene uttrykker at de er redde, og jeg ser ikke problemet med at muslimer skal møte opp å si at dette ikke er nødvendig. Hadde Nordmenn generelt (Døpt inn i kristendommen og om du vil) blitt beskyldt for ''Svenske hat'' hadde jeg ikke hatt noen problemer med å stilt opp å vist at dette ikke var mitt synspunkt ihvertfall.
Jeg sammenlikner det gjerne med ''No pain, No gain''.
Sist endret av random12345677; 24. februar 2015 kl. 02:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.