View Single Post
Lurer på det samme selv. Ut ifra denne videoen ville jeg tippet omtrent 80 % nordmenn, noe som ville støttet greit opp om 200-300-estimatet, men det er selvfølgelig vanskelig å si noe sikkert ut ifra noen få sekunder fra et par forskjellige vinkler. Uansett ganske skuffende. Synes de muslimske felleskapene i mye større grad bør kollektivt vise sin avsky mot jødehat og andre ulumskheter som mange åpenbart begynner å assosiere med Islam, dersom dette er noe så mange av dem faktisk tar kraftig avstand fra, som en del folk hevder. Man så det samme med demonstrasjonen mot ISIS og ved andre anledninger; ganske labert oppmøte av muslimer. Kan godt skjønt at mange ikke gidder å "unnskylde" seg for ting de ikke ikke har gjort, men det er jo samtidig ikke som om de ikke klarer å mobilisere for andre ekstremt viktige saker (tegninger!) de åpenbart bryr seg om. Og de ville jo heller ikke vært de første til å vise avsky mot ting de ikke hadde skyld i.

Jeg har i hvert fall inntrykk av at dette sier noe om den jevne muslims prioriteringer. Jeg håper noen kommer med bevis på det motsatte.
Sist endret av DonAqua; 24. februar 2015 kl. 00:59.