View Single Post
Sitat av KongStuuk Vis innlegg
Hater at folk skal være så ignorante for ting de ikke vet noe om.
Som sagt så trur ikke jeg på "demoner" selv, men jeg har full respekt til de som gjør det og jeg trur også at mange snakker sant.
Vis hele sitatet...
Ja, for det mest naturlige er at det må være noe overnaturlig. Selvsagt. Alt vi ikke kan forklare der og da, er spøkelser, gud, aliens og slikt.
Ikke tenk på den overveldende mangelen av bevis for disse påstandene. Det er jo ikke slik at mange av oss går rundt med et hd-kamera i lommen til enhver tid. Og mentale demoner er i alle fall ikke et tegn på psykose.


Sitat av KongStuuk Vis innlegg
Symptoms which Might Indicate Demonic Attack / Possession
Thinking thoughts which are “not like you” or which “seem to come from somewhere else” or which “come out of the blue”.
Sudden depression. Sometimes the depression is severe, sometimes it is very subtle.
Feeling like suicide, like life is not worth living or wondering why you are here.
Having severe arguments with your spouse or friends.
Feelings of hopelessness.
Vis hele sitatet...
Dette er jo like konsist som et hvilket som helst horoskop, og de er jo spot on hele tiden! Disse symptomene gjelder kun for de som er besatt av djevelen. For hvem føler seg nedenfor, lei og utilpass når det ellers er noe som plager en, mentalt eller annet. Ingen med psykiske problemer har noen gang kranglet med partneren sin, følt en håpløs tilværelse, eller sett mørkt på livet.