View Single Post
Sitat av KongStuuk Vis innlegg
PS: tviler på at et engangs tilfelle som skjedde for lenge siden har noe å gjøre med dette.
Driver ikke med narkotika.




Jeg ser de fleste her sier at jeg skal oppsøke lege?
Tviler på at legen faktisk kan hjelpe med noe som helst uten om å gi meg stygge piller. Som sagt, så holder jeg meg unna det. Jeg har ikke noe behov for å bli syk eller gal.

Er glad jeg ikke er helt alene som faktisk kan tenke at det finnes noe annet her. Ting som skjer, kan ikke bare komme fra hodet eller?

Skal vurdere å snakke med en prest eller noen som har erfaring, trur det virker bedre :P

Skal undersøke linkene senere men skriver på tlf så innlegget blir litt fucka, sorry.
Vis hele sitatet...
Jo, du skal oppsøke lege når noe går såpass inn på deg. Synes du ikke selv det høres ganske sprøtt ut det du forteller? du føler at en demon kommer inn i deg, du blir kvalt fra senga, du drømmer om demoner og poltergeist og liste går videre...

Selv om jeg mente det jeg skrev i forhold til at det er mye rart som skjer i verden, som jeg har opplevd så prøver jeg å la det ligge med det. Vist jeg velger å dyrke opplevelsene mine med de jeg har hatt rundt meg som har oppført seg på den måten kan du jo være sikker på at jeg også begynner å tro på det selv også. Tankene har en enorm kraft. Hadde jeg valgt å gått rett på pcen etter de hendelsene og surfa " demon possesion is real, i saw it tonight" osv så ville jeg fått bekreftet at det jeg så stemte også er man i gang..

Det man velger å ha fokus på blir som regel virkelig for de fleste.. Det gjelder alt. Jeg vil påstå at vist noen tror på noe hardt nok så kan man forandre seg, man kan "føle" seg spesiell og handle deretter... Lista er egentlig jævlig lang på akkurat det.

Clue du står opp i er å slutte å dyrke det du holder på med... Manne deg opp litt og gå til legen din med dette vist du genuint tror på det ( noe jeg opplever at du gjør) og fortell han AKKURAT det du skriver her. Ikke pynt på det. Dette er tross alt snakk om livet DITT, og det er ingenting som er flaut eller ydmykende med å ta det skrittet.

Jeg spør deg: vil du holde kjeft om det å la det du sliter med vinne og få ett liv preget med angst og i værste fall bli satt 10 steg tilbake i forhold til alt som har med ett produktivt liv å gjøre. Eller vil du gå til legen din og bli frisk?

Etter å ha lest posten din så burde det ikke være ett vanskelig valg å ta!