View Single Post
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Ikke trives med å stjele en arbeidsplass en yngre fortjener? Er du full eller troller du? Skaff deg jobb du, så skal du se at lønna du tjener brukes til å kjøpe varer og tjenester slik at en som er yngre kan selge deg sine tjenester.

Logikken din er bristende. Det er ikke, har aldri vært, og kommer ALDRI til å være slik at noen vil si du stjeler andres arbeidsplasser om du velger å jobbe. Imidlertid ER det slik at du stjeler fra fellesskapet dersom det er slik at du VELGER å ikke å jobbe.

Faen til slappe folk det var før ass. Takk herre for at ungdommen legger for dagen bedre arbeidsmoral nå tildags enn generasjonen før oss.


Og en ting til. Det at du har betalt inn til nav gjør ikke at det automatisk er slik at du skal kunne hente ut det samme beløpet når du selv velger det. Nav er ikke noen jævla bank heller. Enda en ting som er misforstått skjønner jeg.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du så ekkel? woff skriver jo helt tydelig at vedkommende gjør alt for å få seg en jobb og søker på alt som er. Så velger du og misforstå med vilje og kommer med ondskapsfulle uttalelser om snylting, tyveri og at woff velger å ikke jobbe. "Skaff deg jobb!" skriver du like etter at woff skriver "Jeg gjør det jeg KAN for å få tilbake en jobb. Jeg søker på alt som er aktuelt."

Hvorfor gjør du sånt? Føler du deg tøff?