View Single Post
Sitat av spQ Vis innlegg
Altså, nå synes jeg du er litt vel dømmende her. Selv om personer som inntar psykedelika også bruker eller misbruker andre stoffer på fritiden, vil det ikke si det samme som at de ikke kan ha en fullverdig sprituell opplevelse på psykedeliske stoffer. Ikke alle har like rent mel i posen som gjerne du har, selv om jeg skjønner hvor du vil hen.
Det er mange som bruker andre ting enn bare sopp eller LSD og hasj, samtidig som de har fullverdige opplevelser av stoffet. At trådstarter har vært litt vel ivrig i første post og gjerne fremstilt saken litt feil er èn ting, men du feier alle under en kam.
_
Til trådstarter:

Jeg har selv vært borti enkelte strimler av et ark som ikke har vært skikkelig dryppet eller dryppet i det hele tatt, så det kan være èn årsak til hvorfor han ikke har fått funk.
Samtidig så fungerer det ofte dårlig å spise syre flere dager på rad. De visuelle effektene vil forsvinne og det kan være vanskelig å sette fingern på om syren i det hele tatt fungerer. Hvis disse syrelappene er skikkelig dryppet så antar jeg at personen har bygget opp en toleranse og må da ta seg en pause på i hvertfall 2-3 dager for å få effekt av stoffet igjen.
Det vil ikke si at stoffet ikke fungerer, men man opplever gjerne at det kun fungerer på det mentale plan. Etter gjentatt bruk over flere dager vil brukeren bli vandt til disse tankemønstrene og ettersom det visuelle er borte så kan det være vanskelig å merke at det fungerer eller ei.
Vis hele sitatet...
Aye, uten å ta noen side her så kan jeg som tidligere (tung) heroinmisbruker så si det at jeg setter veldig stor pris på psykadelia. Iallefall etter et jeg ble "rein" Når man har et veldig tungt misbruk så er det ikke alltid så greit å ta psykadelia da men stort sett har veldig mye å bekymre seg over når man fører et slikt liv som jeg gjorde. Men misbrukere og misbruke er jo forskjellige av grad. Så det er jo svært individuelt.