View Single Post
Sitat av aku Vis innlegg
Hvordan vet DU hva disse personenes intensjoner med lsd er?
Alle som har konsumert lappene er godt voksne, og flere av dem har antagligvis mer erfaring med psykedeliske enn deg. Erfaring har de hvertfall.
Så at du skal komme her og bestemme hvem som skal konsumere lsd, DET er forkastelig. Alle voksne som vet hva de gjør har faen meg rett til det hvis de vil. Du vet ingenting om dems intensjoner med bruk av lsd.
Vis hele sitatet...
Hmmm... La meg se. Stikkord er vell definisjoner som: "Ekte speedjunkier," "herojunkier," "turehuer," og "bønnehuer".

Så nevner du: "Bønnehue," "litt syk i hodet," får ikke effekt. Istedenfor og finne svaret på hvorfor, så hiver han i seg uforsvarlige store doseringer uten og vite hvorfor han ikke får effekt.

Eneste aktivitet og beskrivelse som jeg kunne fiske fram var: "Masse halliser, prata intergalaktiske elektriske språk med kjøleskapet osv. "

Jeg VET ingenting sikkert om deres intensjoner, nei. Men utifra beskrivelsen du gir oss så er det jo veldig lett og oppfatte dette som inntak for og bli fucka å se halliser. Alder og hvor mange erfaringer man har med psykedelika har (i min bok) ingenting med hvor godt skikket man er for noe slikt. Du trenger ikke ta deg så nært og sette deg i forsvarsposisjon, for det eneste det gjør er og understreke mitt poeng. Hvis du leser starten av det lille avsnittet hvor jeg nevner respektløst bruk, så starter jeg setningen med: "Personlig synes jeg".

Hvis det jeg skriver ikke stemmer overens med virkeligheten, og de bruker dette som selvterapi eller noe positivt i det hele tatt annet enn ett morsomt minne man kan sitte stuka og mimre over, så kanskje du burde bruke andre ord som ikke er så misledende (les: definisjonene ovenfor).

Fred ut.
Sist endret av Quetzalcoatl; 22. februar 2010 kl. 07:04.