View Single Post
aku
Trådstarter
41
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Hvis 90% av vennegjengen din får det de trenger på 1 lapp, hvorfor kaste vekk 3+5+7 lapper på en som ikke får noe utav det?
Vis hele sitatet...
Fordi han betaler vel, kaster ikke bort noe som helst.

Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Antipsykotika dreper en psykedelisk opplevelse. Jeg vet ikke om SSRI-preparater har noen innvirkning, men det jeg vet er at den situasjonen man er i (psykisk) som er grunnen til at man går på SSRI-preparater ikke er ett ideelt grunnlag for og innta psykedeliske stoffer. Kanskje noen andre kan komme med innskudd om SSRI-preparater's virkninger i kombinasjon med psykedeliske substanser.

Personlig synes jeg hele greia høres forkastelig ut og veldig lite respektfullt ovenfor disse magiske molekylene. Rett og slett ett misbruk ved tanke på personene du nevner som inntar disse stoffene, og deres intensjoner ved bruk av disse.

Jeg tror at de som nevner ingen effekt av disse har selv klart og tukle for mye på lappene slik at LSDen fra disse blotterne har mistet effekten. Hvis man tar får mye på lappene med fingrene, oppbevarer de feil, eller lignende så er det veldig lett for at virkestoffet blir ødelagt eller forsvinner over på noe annet (lomme, fingrer, sofa, etc). Jeg har selv vært borti batcher med LSD-blotters som alle har vært meget fornøyd med og fått svært sterke psykedeliske opplevelser, men andre personer som har vært uforsiktig med blottersa har rapportert null effekt av større mengder enn nødvendig. Disse personene har både vært personer som har lite erfaringer med slike ting, og personer som ikke går på medikamenter som SSRI eller antipsykotika.
Vis hele sitatet...

Den som sitter på disse lappene har oppbevart dem svært forsiktig og riktig.
De har ikke vært i kontakt med annet en innpakningen.
Den som sitter på lappene,trodde selvsagt også at brukern han pella og klissa på de, så derfor så selgern selv at brukern løfta remsa med 5 lapper ut av folien med en saks, og la den på tunga med den.

Hvordan vet DU hva disse personenes intensjoner med lsd er?
Alle som har konsumert lappene er godt voksne, og flere av dem har antagligvis mer erfaring med psykedeliske enn deg. Erfaring har de hvertfall.
Så at du skal komme her og bestemme hvem som skal konsumere lsd, DET er forkastelig. Alle voksne som vet hva de gjør har faen meg rett til det hvis de vil. Du vet ingenting om dems intensjoner med bruk av lsd.