View Single Post
eneste gang du merker forskjellen på belton og montana er når du skal fade og lage outlines. så ikke tenk på hvilket merke du skal begynne med. hvis du har godt med penger så gå for montana har du like penger gå for belton. kjøp deg noen par dysere så at du kan hive dysere etter engang. det er noe dritt og ha dysere men at alle er tette!! bestill på www.blackout.no eller noe sånt søk på blackout oslo på google så finner du siden.

Ta og last opp bilde av det du lager da ;P skal se selv om jeg får lasta opp noe snart må bare orke og finne kabel til kameraet hehehe...

noen flere som maler her inne ?

eller yo. om du er heilt ny og førstegang du skal spraye så ta og kjøp deg 4 cans på biletma eller noe så du kan lage deg en pice. jeg anbefaler 1farge til fyll og 2 outlines. ikke stress med skygge den første ganga hvis det skal være ulovlig vil bare se dårlig ut om du har dårlig tid og aldri har prøvd før.. altså skaff deg 1farge tilog fylle. mørk farge så må du ha litt lys outline (ser hvertfall best ut mener jeg personlig) og hvis ikke så omvendt. så må du ha outline og secound outline etter det. prøv og få secound outline så bra som mulig. kons!!! og gjerne ha den i litt mørkere farge enn first outline. også skaff deg hvis. du legger shining på den. det vil mekke din første pice fet. etter det bør du finne din egen stil og prøve deg frem. skulle øsnke jeg viste alt dette til min første pice jeg aS! hehe lykketil man ! ikke gi opp om det blir dårlig. det tar tid!! skiss mye også ikke prøv og freestyle noe førstegang heller :P