View Single Post
Jeg står fortsatt på mitt om at en total lockdown er løsninga, bare se på Australia som nå feirer 50 dager uten lokale tilfeller av korona og nærmest har gått tilbake til hverdagen
Vis hele sitatet...
Jeg tolket det som at du mente at Norge burde stenge ned fordi Australia har klart det, derfor trodde jeg at du brukte det som en sammenligning. Om det ikke var derfor du nevnte Australia så skjønner jeg ikke hvorfor det ble nevnt i det heletatt?

Hadde du lest fra start istedenfor å bare hoppe random inn og leke smart ved å si at Australia er en øy så ville du fått med deg at jeg hele veien har snakket om fra starten av.
Vis hele sitatet...
Ja beklager jeg skummet over en del av innlegget ditt der, tar den på min kappe.

Duh... Take away?
Sveiver ned ruta og tar imot mat?
Ta ordentlig hensyn til smittevern, vaske henda og bruke maske (som ekstremt mange ikke gjør) slik at man er "trygg" og feks kan gå inn på en bensinstasjon å kjøpe noe.
Vis hele sitatet...
Kan være dette problemet er så enkelt å løse ja. Men det virker ikke som om smitten blir stanset av håndvask og masker.

Med stengte grenser, stengte flyplasser og båthavner så ville det faktisk ikke vært ett så stort problem som du skal ha det til.
De som reiser over grensa fordi det er nødvendig er vel gjerne ikke syke heller er de?
Vis hele sitatet...
Hva skjer når vi åpner grensene etter endt lockdown da?