View Single Post
Ja, det er jo synd hvis man kaster 3 år vekk på "ikke noe å si". Selv om det er jo ofte sånn , praktisk, fra det universitet jeg var på var det jo klart at mesteparten (90%+) av de som ihvertfall er Britiske, havent i the City, hos finansbankene. Så lenge man er glup,, gi balla i hva man kan type ting. Joda, men likevel, det kan være at han _faktisk_ kan nok og vil sesialisere seg nok at det har noe å si. Men det siste valget for meg virker som det beste. Jeg sier jo nettopp imot min egen retning ikke fordi den er så feil eller noe, men det er noe _helt annet_ enn hva man tenker seg som regel. Hvis ikke det er _akkurat det man vil_ ville jeg gått for det studiet som prøve også å blande me praktiske , kurante ting.

Forresten, ting endrer seg jo hele tiden, er disse semesterene på listene oppforbi 2 eller 3 år?

Og mn avdeling (Dept. of Computer Science) på den tiden var #2 i UK, altså foran Oxford men etter Cambridge (Cambrdige is the world no. 1 not changing anytime soon). Har forøvrig en litt morsom historie angående det og etteretning i UK, og London osv men får ta det en annen gang. Jeg foretrekker å ikke fortelle fordi jeg sier allerede masse ting her om meg selv som jeg ikke ønsker.
Sier jeg at et annet departement var også UKæs no.1 business school gir jeg det vel vekk men kanskje tid kan hjelpe å holde variablene uløste.