View Single Post
Trådstarter
13
Fikk litt dårlig samvittighet her for å ikke nevne Slavoj Žižek og Noam Chomsky som levende eksempler på Filosofer som har bemerket seg.


Sitat av Dodecha Vis innlegg

Jeg prøver å svare på ditt originale spørsmål for, som andre her emser: Det her er litt ut på vidda, det er nesten litt psykose-feeling over hele greia, for det er ganske lite sammenheng i mye av teksten du presenterer her.
Vis hele sitatet...
Dette blir for dumt å forsvare. det originale spørsmålet er rikelig besvart. om du ikke har fått det med deg.
jeg kan ikke hjelpe deg utover det. i min og trolig flere av oss som ellers er fornøyd med å lese hva andre ytrer er det å filosofere over ting rundt seg i sammenheng med demokratiske prosesser er en helt naturlig del av tilværelsen. og har ingen ting med Psykoser å gjøre.

ingen av postene jeg har kommet med er tilrettelagt på noen måte, men heller en samling av referanser og andres ideer, for å dra det noe videre kanskje innom vidda for noen og tilbake. og om du prøver å finne sammenhenger finner du akkurat det du leter etter, basset på dine egne preferanser. (det gjelder oss alle)