View Single Post
Javel. hvis meg ett sitat fra det nye testamentet der jesus dreper andre mennesker da! Så kan du finne det samme i koranen!

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Javel. hvis meg ett sitat fra det nye testamentet der jesus dreper andre mennesker da! Så kan du finne det samme i koranen!
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke for det ene eller andre, men en av de er basert på en kriger.

Det kommer du ikke unna.

Det står mye fæle greier i det gamle testamente, at man skal drepe ulydige barn og kvinner og sånn, det er det jødene tror på . Er du antisemittist? Nei tror ikke det! De 2 religionene er ganske like da de er basert på Abraham begge 2, men Jesus og Muhammed er natt og dag. Så det at folk sier at islam er en religion om fred er totalt bullshit. Ikke kom her og si det!

Og hvordan kan du forsvare at profeten er en pedofil voldteksmann?

For det står svart på hvitt!

Jesus driver ikke å puler 11år gamle jenter vel, ikke dreper han folk heller!

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Javel. hvis meg ett sitat fra det nye testamentet der jesus dreper andre mennesker da! Så kan du finne det samme i koranen!


Jeg er ikke for det ene eller andre, men en av de er basert på en kriger.

Det kommer du ikke unna.

Det står mye fæle greier i det gamle testamente, at man skal drepe ulydige barn og kvinner og sånn, det er det jødene tror på . Er du antisemittist? Nei tror ikke det! De 2 religionene er ganske like da de er basert på Abraham begge 2, men Jesus og Muhammed er natt og dag. Så det at folk sier at islam er en religion om fred er totalt bullshit. Ikke kom her og si det!

Og hvordan kan du forsvare at profeten er en pedofil voldteksmann?

For det står svart på hvitt!

Jesus driver ikke å puler 11år gamle jenter vel, ikke dreper han folk heller!
Vis hele sitatet...
Og Vidarlo; jeg har lest begge 2.

Så hversågod, kom og si at det ikke er sant.For det er det!

Tar printscreen nå av alt jeg poster.
Sist endret av A-tillah; 18. mars 2017 kl. 06:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.