View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Så om ein person har faste boligutgifter på 15000 i månaden og inntekt deretter, så lever ein eventuell kjæreste som flytter inn over evne om ho er student?

Beklager, men det rimer faktisk ikkje. Dei faste utgiftene dobler seg ikkje om ein er to som flyttar saman. Utgifter til bolig er nær identisk til før. Litt meir mat, men ikkje dobbelt så mykje. Litt meir straum, men ikkje dobbelt så mykje, også bortetter.

Og er ikkje sambuarskap ei form for familieliv?

At du vel å dra likestilling inn i det er fullstendig på trynet. Likestilling handler i stor grad om like mogelegheiter, ikkje kva enkelte personer vel å gjere i forhold til kvarandre.

Og kva som er rett eller rettferdig må ein finne ut sjølv. Det finst ikkje eit universelt svar på kva som er rett og rettferdig i slike spørsmål. Det viktige er å finne ei løysing som begge parter kan leve greit med.
Vis hele sitatet...
Det rimer da virkelig ikke å bo sammen, for så forvente at den ene parten skal betale mer enn den andre? Syntes du virkelig det? Du må gjerne bruke like muligheter argumentasjonen, men jeg prøvde å snike meg forbi den ved å si: Bor du for dyrt til å kunne dele 50-50, så bor du for dyrt. Samboere er veldig langt i fra familieliv, da man sjeldent deler utgifter eller har noen særlige forpliktelser ovenfor hverandre.

Likestillingen kan jeg være enig i at jeg dro noe for langt, men jeg sitter igjen med følelsen av at det er oftere mannen enn damen som påtar seg størsteparten av utgiftene, jeg er alt for lat men jeg tipper SSB vil understøtte følelsen min.
Sist endret av SkyMarshal; 21. desember 2016 kl. 19:00.