View Single Post
Jeg slapp militæret for en kort stund siden, og hadde null problemer med det. Måtte ikke pisse i senga, true med å skyte meg eller noenting

På sesjon gikk alt helt fint og jeg ble tjenestedyktig som bare det. Så, 31 August bar det avgårde til Skjold leir ved Tromsø (som forresten er en kaldt og øde plass).

Jeg smilte aldri, spiste aldri og sov aldri. Dette var iallefall det dem trodde. Egentlig hadde jeg tatt med meg masse flymat jeg hadde i bagen (så du slipper å spise mens dem ser deg).

Vi kom ikke til skjold før sent på natten, så da var det rett i seng. Jeg sovnet som en stein. Dagen derpå, jeg fikset meg ikke for å se mest mulig trøtt ut. Jeg satt bare stille i kantina med de andre og spiste ingenting (hadde mer enn nok mat i bagen ;p). På omvisningen i leiren visste jeg NULL interesse og tilslutt, så spurte han som ledet gruppa mi om noe var i veien. Da fortalte jeg at jeg ikke følte meg helt bra, og spurte om det var mulig å få snakke med en lege eller prest (prest er det aller beste, dem stoler på deg og viser medfølelse ;p).

Da jeg kom til presten, så fortale jeg at jeg hadde hatt problemer med å sove, klarte ikke spise eller noenting. Så fortalte jeg at jeg gjennom hele barndommen hadde hatt problemer med å sove og spise med de andre på skoleturer, men jeg hadde aldri tenkt over det som et problem. Jeg fortalte også at jeg hadde gledet meg til militæret (noe jeg så absolutt ikke gjorde).

Da presten innså jeg hverken klarte å spise eller sove der oppe, havnet jeg på første flyet hjem Dem har jo ikke bruk for en utsultet og trøtt soldat.

Det funker, og du slipper å pisse på deg ! Må bare holde masken