View Single Post
Sitat av Filkor Vis innlegg
Trådstarter snakket blant annet om krig, jeg refererte mer til min mening om at media dysser ned saken. Jeg burde spesifisert det.

Jeg var i Drammen da dette skjedde og var selv vitne til mye som jeg ikke har funnet skriv om i media, så det er grunnen til min mening. At dine meninger er at media har dekket det godt nok er greit det, men da regner jeg også med at du også var i Drammen da dette skjedde.

Neida, jeg synes ikke dette er krig, men mener at steinkasting, mishandling, røykbomber og voldelige demonstranter med steiner kan minne om tilstander i krigsherjede land.

Jeg har for øvrig også sett verre tilstander på en bygdefest på Hedmarken uten at det skal være relevant for saken.
Vis hele sitatet...
For en forferdelig trådstarter!

Jeg var der selv og var kanskje litt sjokkert og en smule følelsesladet når jeg gikk hjem og opprettet innlegget.

Skulle jeg skrevet det om igjen, ville det stått «Krigslignende tilstander i Drammen». Beklager, skal virkelig ikke la noe slikt skje igjen.

Jeg har bodd mye i Trondheim i forbindelse med jobb. Jeg har personlig aldri opplevd noe i nærheten av dette i den byen. Selv om enkelte mener dette er dagligdags i hardcore bartebyen.