View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg sier ikke at dette ikke KAN ha skjedd, men jeg sier at for meg virker det nesten litt for utrolig. Ikke at det spiller noen rolle hva jeg tenker, jeg skal ikke avgjøre om ts får igjen penger fra forsikringen eller etterforske saken. Om det faktisk er slik ts sier, så blir saken hans ennå mer vanskelig fordi han alt har hatt et forsikringsoppgjør tidligere.

Forsikringsselskaper de er noen luringer og de elsker statistikker. Og en statistikk de bruker er at om det kommer nye claims innen en viss tid fra forrige så skal saken behandles manuelt. Og er det mye støy så tar de også fram forrige sak og titter nøye på den. Blir de usikre så må kanskje ts blottlegge sin privatøkonomi. Banken vil uansett se på video fra minibank at ts selv tok ut pengene. Det er nok røde flagg til at dette blir komplisert. Så mening betyr null og niks.

Ts må uansett fokusere hvordan han skal klare seg fremover nå som han er blakk. For noen rask løsning på saken og rask utbetaling det skjer bare ikke. Det er slik forsikringsbransjen jobber.
Vis hele sitatet...
Hva så om de ser at jeg tok ut pengene? På kontoutskriften står det at personen har bestilt masse ting fra internett også, masse greier fra Wish osv, så det er tydelig at planen var å misbruke kortet mitt fra første handling. Når vedkommende så at jeg så enkelt ga dem 5000kr så forsto dem sikkert at jeg var hensides dritings, og kunne enkelt få fisket ut mer penger av meg siden jeg var såpass virkelighetsfjern i det øyeblikket.