View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Vil tro en del av oss vil kjenne seg rimelig godt igjen i dette, jeg kan iallefall det. Følger den tråden over her om tekster som kan gjøre at du ikke føler deg helt alene i denne følelsen:

911 - sang om påtrengende tanker og følelser, som reddes av antipsykotika.



Enda en morsom sang som leker med det brukernavnet du har slenger jeg også med her.

Alice - en sang som handler å konfrontere de psykologiske smertene en kjenner på.



Tekstene er bevisst skrevet for å 'være ekte' under en edm-beat for å symbolisere at selv om en kjenner på selvdestruktive tanker og følelser så vil det å tillate dem å kjøre på deg mens du fortsetter og 'danse igjennom det' være redningen.
Vis hele sitatet...
Du er jo bare helt nydelig! Bare det at du gidder å grave frem sanger til meg som jeg kan høre på og la surre litt i hodet mitt.

Men jeg lurer veldig på hvorfor det er slike krise-følelser jeg jakter på. Det er dem jeg liker å kjenne på. Jeg hater ikke meg selv, men jeg hater måten jeg betrakter verden på, og det som er i den.

Jeg er så barnslig, alt kan tulles bort med latter og lek. "Ingenting er alvorlig, alt ordner seg, folk må slutte å være så sensitive" mentalitet. Verden er en lekeplass, bare synd jeg er den drittungen som ingen vil leke med.... Slik var det når jeg var barn også, jeg ble alltid for voldsom og ekstrem.

Jeg føler folk prøver å henge med, men ramler av. Jeg bare seiler. Som i et Mario-spill hvor man bare sklir og treffer enten en skilpadde eller en grønn sopp...