View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Alt dette er inkludert i løsningen jeg beskrev. I tillegg til linjebegrensning på 25/25, som ga når jeg målte her hjemme selv litt over 22 mbps. Har selv funnet ut at en kan velge å gjøre ting ganske komplisert, hvis en vil. Eller en kan gjøre det så enkelt som mulig som oftest er det beste.
Vis hele sitatet...

Må bare signere dette selvom det kanskje ikke er det spørsmålet.

Som leietager har jeg utelukkende dårlig erfaring med alle andre slags løsninger fra utleier enn å bare få en kabel.

Forrige plass jeg bodde var det en helt ubrukelig trådløs løsning fordelt på 5-6 leiligheter. Eneste løsning for å få orden på det var å ta ansvar å hjelpe huseier med å strekke kabel til alle fra alitboks. Aldri noe problem siden.

Som utleier (Jeg er også utleier) så ønsker jeg på ingen måte å påta meg noe mer ansvar enn nødvendig for leietager sitt nettverk. Vil du bli oppringt som tech-support når du er på ferie bør du seriøst tenke over. Du skal og være klar over at om internett er i kontrakten vil det være en mangel om det ikke er i orden.

Hastighet, når du som utleier i 2019 tilbyr internet bør det også være en selvfølge at du kan game/streame ikke bare sjekke epost. Du har da med 100/100 ikke rom for noe særlig tap før de kan begynne klage på hastighet.