View Single Post
Om du ofte har tatt det i settinger med mange mennesker kan jeg godt forstå at du har bada for å være ærlig, da sansene dine og hvordan du tolker omgivelsene rundt deg blir såpass forsterka, noe jeg kan tenke meg du kan relatere til allerede. Om du vil ta det alene eller ikke får du nesten kjenne litt på selv, selv hadde jeg en periode i mine yngre dager hvor jeg ofte tok det alene men jeg anbefaler, om eventuelle kompiser ikke har mulighet om å spørre en av dem om de kan stå stand by for en telefon/Facetime/Skypesamtale så du kan få litt input fra levende mennesker som like vel skjønner greia, altså at de forstår konseptet tripping. Sistnevnte er i hvert fall alfa omega for meg hvis jeg skal snakke med noen mens jeg tripper. Også riktig at man bør ta det med folk man føler seg komfortabel med. selv er det mange jeg tekniskk sett stoler på jeg aldri ville ha tatt syre med men sånt er så klart individuelt. ellers kan jeg bare gjenta dette med å sjekke ut musikk, helst ny da å oppdage ting i turetilstand ALLTID! er en sikker vinner. Og hvis du mot formodning skulle bade, legg deg ned i senga og pust rolig så langt det lar seg gjøre. sett på noe som gjør at du føler deg trygg, noe gjenkjennelig kan være veldig betryggende hvis trippen skulle være Rocky. Høres kanskje teit ut, men å synge hjelper også overraskende mye hvis du får noia, da fokuserer du på noe annet en liten stund. Syng på hva som helst egentlig, nynn for den saks skyld! Kan også gå god for sure ting som sitroner eller lime, en av mine aller første trips ble veldig farget, på en positiv måte av å ha det i hus!