View Single Post
Hei alle sammen, en venn av meg har akkurat startet på middelet som tittelen sier.

Jeg lurer på om hvis jeg skulle prøvd det, la oss si 8 uker. Kan noen sette opp en plan for meg, som er ganske drevne på dette? Jeg har gjort research i over 1 år og litt til på dette men det er så mye informasjon og jeg har lest overalt.

Kunne noen settet opp hvilke dager man eventuelt skulle injisere middelet? Kan prøve å skrive litt om meg under og ja jeg vet at 21 ikke er en god nok alder men jeg vil prøve å se om det skjer noe forandring men selvfølgelig vet jeg at kostholdet er viktigst.

litt om meg:
Alder: 21
Høyde: 188cm
Vekt: 103kg

Har da trent i snart fire år og selvfølgelig har jeg ikke nådd plateus men jeg vil ihvertfall se hvordan det fungerer. En ting jeg er redd for at skal skje er åpenbart gyno. La oss si jeg bruker det i 8 uker, jeg injiserer 250mg 2 ganger i uken eller så har jeg hørt at man kan ta 500mg en gang i uken. Etter denne kuren, kan jeg da ta nolvadex/tamoxifen for å hindre gyno? Hvis dere også kunne setti opp en grei dosering daglig og hvor lenge osv hadde jeg setti pris på det.

Vil da min naturelle testosteron produksjon gå tilbake som før eller tuller jeg med systemet mitt? Jeg har enorm respekt for alt av rusmidler og ihvertfall steroider.

Håper på positive svar og jeg tar selvfølgelig imot konstruktiv kritikk. Jeg skal ikke være kranglete med dere men mottoet mitt er at hvis man skal gjøre noe som dette så er det bedre å få riktig veiledning enn ingen veiledning.

Ha en fin dag alle sammen, gjerne legg igjen spørsmål om dere trenger mer informasjon.