View Single Post
why_not's Avatar
Trådstarter
176
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Aaaha, my bad, var ikke meninga å være krass i tonen, skal ikke akkurat skryte på meg gramatikk å skriveferdigheter selv, så har jo selv blitt beskyldt for trolling kun pga. måten jeg har ordlagt meg på feks. Så beglager den.

følte ikke du var krass er nok noen som troller og lyver om forskjellige ting.

Men ang ketaminen, har selv vært storforbruker av det, å tar det fremdeles ved hver anledning jeg har, men som du nevner å bæde på ketamin, noe jeg selv bare kaller ubehagelige opplevelser, så får jeg et par dager i etterkant stor respekt for rusmidler og tenker kun på å bli rusfri. Desverre varer det bare et par dager maks på meg, men hadde det ikke vært for Opiat og benzo avhengighetene mine så tror jeg faktisk det kunne hjulpet meg mer til å bli rusfri og et bedre menneske.

når jeg sier bæde mener jeg at jeg var klar for å dø pga jeg fikk føle på alt det onde og egoistiske jeg har gjort i mine yngre dager og jeg ville ikke tilgi meg selv for det. sa flere ganger (med ord ) til person B at han jeg ville han skulle drepe meg x antall ganger... jeg er klar. det er over osv.
jeg har også vasa meg borti borti opiater og benzo men ble helt ferdig med det når jeg var 20

Men etter den siste skikkelige runden jeg hadde som varte dagelig i over en mnd. så begynte jeg faktisk å kjenne at jeg begybnte å føle meg dummere, bokstavelig talt. Enkle ting som jeg fikset lett før ble plutselig veldig vanskelig, fikk skikkelig problemer med å prate "rent", det er mye surr, stamming og at jeg glemmer helt hva jeg skal si, og tilogmed bare det å betale regninger på nett var noe jeg plutselig ikke klarte lenger..ganske flaut å måtte oppsøke familie og venner for å få hjelp til små hverdagslige ting når man har passert 30 år.

ja husker hvor vanskelig det var å få ut ord og prate.

Har prøvd å forklare dette for både ruskonsulent og lege, men ingen av de som skjønner hva jeg mener.
Men blander jeg ketamin med andre stoffer så kan jeg føle meg som verdens smarteste person som fikser hva som helst (så lenge jeg ikke havner i K hole da), men når rusen er over føler jeg også at jeg har fått en liten livsgnist igjen, men det hjelper lite når jeg føler meg dum so et brød igjen..
Vis hele sitatet...
havna nok i det berømte k hole ja.

håper og ønsker at du skal ha det bra med deg selv men har ikke noe annet tips enn; vær snill
ha en fin kveld

prøvde å komme med noen korte svar i teksten jeg quota men det gikk ikke som forventa...
Sist endret av why_not; 12. januar 2016 kl. 21:00.