View Single Post
why_not's Avatar
Trådstarter
176
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er vanlig å føle at en kan telepatere når en er stuka på drugs. Det er bl. annet med i målingen av hvor psykotisk du er, da du skal svare på spørsmål hvor mye du føler du har evnen til å telepatere med andre på en skala fra 1-10.
Vis hele sitatet...
ok. jeg har ikke noe evne til å telepatere med andre men det skjedde med meg og B den natta. det var som sagt første gang jeg prøvde ketamin og jeg prøvde det først uten og være påvirket av noe annet. ketamin er ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen. pga det hva det er.
men syre, sopp, dmt og mdma kommer jeg nok aldri til å slutte med. det vil si syre ca max 1 gang i mnd, sopp max 1 gang i mnd og mdma max hver 2. mnd og dmt kanskje 2-4 gang i året. takk for tilbakemelding

Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Bro, fortsetter du sånn ender det dårlig. Ta vare på helsa di, og ha ett fornuftig forhold til drugs.
Vis hele sitatet...
ja det vet jeg, det var ikke en formel på hvordan man hverdagslig burde leve, det var bare en raport. så ut som det skulle ende dårlig med meg for 10-11år siden men siden da ser det lovende ut . akkurat meditert og spist laks med masse grønnsaker og skal trene i morgen, jeg er veldig opptatt av helsa mi ha en fin dag og et sundt liv. take care bro
Sist endret av why_not; 11. januar 2016 kl. 21:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.