View Single Post
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
Du kan ta 40mg oxycontin. 200mg tramadol/nobligan(knust depot). 1-3rivotriler. 5-8 paralginer. ca 5 sobriler. 1 xanor. Disse separert(en og en) og i forsjellige blandinger fungerer utmerket på formen. Disse dosene kommer til å måtte økes fort fordi alle har en oppbygning av toleranse fordi det er benzo og opiater. Zoloft og cipralex vil ikke ha noen rusgivende effekt. i følge meg er det best å la være å ta de.
Det beste på listen din er vel oxy, rivo og xanor. det er de det er mest futt i
kos deg
Vis hele sitatet...
Sitat av T.J Vis innlegg
Kan bare si at Zoloften kan du kaste med engang, mer jævlig medisin har jeg aldri vært borti
Vis hele sitatet...
Og hvilken posisjon har dere, til å avskrive medikamenter utskrevet av lege?!?
Riktig nok kan SSRI ha en del leie bieffekter, men de blir stort sett bare brukt der bieffektene er bagateller mot det man behandler. Og slutter man brått med Zoloft og Cipralex vil antageligvis TS få sin verste depresjon noen sinne! Kanskje også TS blir suicidal, for det er solid historie på dette, når det gjelder å bråslutte med SSRI!

Til TS så anbefaler jeg deg til å IKKE ruse deg. Ta midlene som legen har sagt/skrevet, og ikke noe mer! Så nevner du at du er så sliten/slapp til legen. Håper du får samtaleterapi mot dine depresjoner (noe du har i.o.m. du får disse to), hvis ikke spør du din lege om samtaleterapi.