View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Noen her som har hatt den beste opplevelsen på LSD alene? Jeg tok jo dette for første gang alene på bursdagen min. Tittet litt på raketter men trakk meg fort unna da jeg følte at synet mitt ble så intenst og klart. Jeg så folk på balkongen over gata, og følte at det var nesten på kloss hold. Lå i sengen, fikk følelsen av å bli i ett med verdensaltet. Det fantes ikke noe tak, og alt (inkludert objekter) levde, pustet, vibrerte. Fikk synestesi som var helt herlig. Og ikke minst, jeg konfronterte meg selv med en rekke tanker, handlinger osv i livet mitt. Afterglow i to uker etterpå. Synd jeg ble forsøkt voldtatt, det ødela halve turen min. Men slapp av, det ordnet seg til slutt. Røyket god weed fra natt til dag mens gamle 60-70's spilte i bakgrunnen. I selskap med en som var veldig komfortabel å være med. Ønsker egentlig å skrive om det men ettersom det skjedde en så drastisk ting føles det veldig feil på et punkt. Uansett, min beste opplevelse var alene. Men nå har jeg, og hadde en del erfaring fra før.

Dritt med så mye 2C-derivater ute på markedet solgt som syre. Men enhver som kjenner effekten av syre vil merke en klar forskjell.
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har tatt syre alene har jeg gått mer inn i meg selv og hatt en slags kommunikasjon med underbevisstheten min. Problemer blir klare. Jeg ser også fort hvordan flesteparten av mine problemer er egenforskyldte og jeg klarte en gang å få en visuell fremstilling av alle problemenes årsak/virkning. Liksom et slags handlingstre, hvor det dannes greiner ved hver handling/decision som danner nye greinstrukturer osv.

Har også opplevd spirituelle opplevelser, hørt stemmer og underlige lyder.

Vil anbefale å dra tur i skogen. Alene. Med 4 lapper eller mer under tunga. Headsett, mp3-spiller, frukt, vann, juice og hva enn annet du liker å ha med deg(weed, svømmeføtter, skrutrekkere).