View Single Post
Krenkelse er faktisk ikke ikke subjektivt, ikke i lovens rette forstand, da krenkelse er et begrep brukt i loven, så er det også definert der. For å være helt ærlig, tror jeg virkelig ikke politietbetjenten følte seg krenket.

Hendelsesforløp: Du maser på politiet om å kjøre deg hjem, de ser at du klarer å stå oppreist, kjenner kulda og vil hjem, da er du istand til å ta vare på deg selv, og de har ikke noe grunnlag for å kjøre deg hjem. At du ikke tar et nei for et nei er vel bevis 1 på at du er full.

Du starter å være frekk, fordi du ikke får det som du vil. De gir deg både en og to sjangser, men du er dust og de finner ut av at det er like greit å sove ut på glattcella. Før de kommer så langt så motsetter du deg politiets pålegg om å bli med, og de ser seg nødt til å arrestere deg, noe du også motsetter deg.

At du så ikke husker noe mellom å sette deg inn og komme ut av bilen, er det største tegnet på at du er drita. I en sånn situasjon ville adrenalin ha pumpa inn og du ville ha fått med deg alt, men du kom inn i en varm bil, og enten sovna eller startet å slappe av igjen, fra å være lenge ute i kulda. Neste dag står ei bot å venter på deg og du går å skriver på Freak for å støtte.

Jeg kan skjønne at du føler deg behandla ulovlig og feil, men det er din subjektive mening i sterk alkoholrus. Jeg hadde jaggu ikke stolt på min subjektive mening i alkoholrus mot flere edru, høyt troverdige vitner. Da hadde jeg bare lagt meg flat og sagt sorry, ta boten og la saken være!