View Single Post
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvis du svelger lappene finner du fort ut om det er LSD eller NB0Me.
LSD er aktivt oralt, mens nbom er aktivt sublingualt, og ikke oralt. Er dog ikke 100% sikker på dette, men med litt research finner du det fort ut
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Men veldig kjipt å betale for noe uten funk. Har NBOMe liggende, men det frister ikke veldig.

@Moret, da tror jeg nok jeg holder meg unna. Er på jakt etter noe mer potent. Hadde Dalai Lama lapper tidligere i år(som skal ligge på rundt 300mcg), de var meget bra. 1 var nesten litt mye i forhold til hva jeg forventet meg, men absolutt en tankevekkende tur. 3/4 lapp var helt perfekt, faktisk helt fantastisk når jeg tenker tilbake på det, så egentlig er det 200-250ug lapper jeg er på jakt etter.

Holdt du lappen i munnen? Min erfaring med både 25c og 25i NBOMe er at alle områdene i munnen som kommer i lengre kontakt med lappen blir nummen(nesten som tannlegebedøvelse) og det smaker litt metallisk/kjemisk. Effektsmessig er det lignende LSD, men uten magien. 25i er ufattelig visuelt(mer enn 300ug LSD), men mangler dybde og har en ganske forferdelig bodyload. 25c er veldig lite visuelt, men mye mer behagelig kroppsmessig og har faktisk et ganske fint headspace, ikke like dypt som LSD eller sopp, men interessant på sin egen måte. Merk at doseringer og effekt varierer kraftig fra person til person, har lest om flere på reddit.com/r/drugs som har nesten motsatt effekt, hvor 25c er mest visuelt. Anbefaler forsåvidt ingen av dem om man har tilgang på LSD eller andre klassiske psykedeliske substanser.