View Single Post
Trådstarter
109
Sitat av Pils Vis innlegg
Utenom det og ikke få sove å kanskje vært litt uggen, har du har andre plager med tanke på avveninga? Har du fått mer energi på dagtid? hvordan er matlysten nå? Tar du tabletten senere eller tidligere enn før? Å når våkner du på morgen?
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk fått mye mer energi på dagtid. Det merkes godt. Nå er jeg på 50mg, og forskjellen fra å ha vært på 200mg er STOR. Føles nesten som om jeg var lobotomert på det verste. Seig i hodet, og helt flat i humøret.

Å gå fra 75 til 50 var mye enklere enn 100 til 50. Kjenner ingen plager, sov godt (iallefall i natt, men det var jo bare den første natten. Medisinen ligger jo i systemet). Våknet og følte meg i godt humør.
I dag våknet jeg kl 09. Har normal matlyst, til forskjell fra den sinnsyke hungeren jeg hadde på de største dosene. Som også gjorde at jeg la på meg 10kg. Husker jeg kunne våkne om natten for å spise. Når jeg spiste frokost, planla jeg allerede neste måltid.

Jeg er veldig motivert til å slutte, men må innrømme jeg gruer meg til å gå av helt. Men har utstyrt med meg melatonin og apodorm om det blir for ille.
___

Hvilken dose går du på, og hvordan funker det for deg? (bivirkninger etc)