View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Hei. Jeg føler med deg. Ikke noe morro å være i en sånn situasjon. Jeg synes allikevel det er rart at du har disse abstinensene. Jeg har også brukt quetiapin daglig de siste 3 årene. Gikk fort opp til 200-250 mg på kvelden. Jeg føler jeg har fått et mye bedre liv og er ikke konstant redd for ikke å få sove. Når det er sagt så merker jeg at de har tatt litt kontroll på den måten at jeg MÅ ha det ellers er søvn umulig. I våres trappet jeg ned fra 150mg til 25 mg på under en måned. Husker ikke nøyaktig men vil tippe 2-3 uker. Jeg sovnet fortsatt rimelig enkelt og følte fortsatt virkning av de 25. Jeg har ikke merket noen ting som du beskriver her. Jeg har også et rusproblem og i samme periode jeg trappet ned quarten var jeg også rusfri i 3 mnd. Jeg er definisjonen på en som er avhengig. Rus gir meg ikke mye lenger men allikevel ruser jeg meg daglig. Nå skal jeg slutte, og det blir interessant og se om det samme skjer , at jeg trenger mindre quetiapin. Bruker for tiden 125 mg på kvelden. Hvordan er psyken din ellers? Har du noen andre problemer? Kan det være du angster og overdriver quetiapinens bivirkninger? Jeg prøver ikke å ta deg på noe, er bare rart at jeg ikke merka noe mens du beskriver ganske kjipe abstinenser.