View Single Post
NoRemorse:
Kvaliteten på verktøyet til tekstproduksjon har hatt en større vekst en selve tekstproduksjonens omfang...

Ellers var det ikke en veldig dum teori. Når jeg tenker meg om var jeg litt rask med å spørre hvor shift var. Den blir jo så til de grader brukt, men helst til << :;()(%€#"#€"#€&/()=)(/&%€#" >> og ikke til Store Bokstaver I Egennavn og Etter Punktum.

Jeg synes det skulle opprettes et språkpoliti på nFF. Som kan sende PM til brukere som skriver konsekvent på dialekt, med en liten referanse til reglene.

Det er to skriftspråk i Norge. GulliveR som her skriver på nynorsk, skriver like riktig som meg som skriver bokmål. At nynorsk er et unødig språk er en annen diskusjon, men per i dag så er de jo sidestilt da så. Kansje kan det være på tide å freshe opp reglene litt. Sende de inn til nye brukere som pop-up, eller en slags override de første 10 gangene de logger inn.

En annen diskusjon som foregår her nå tar for seg de ufattelig slitsomme userbars, som har spredt seg her inne. Å i den anleding kunne det kansje være lurt å nevne at man har jo større muligheter for å radere med sin dialekt i signatur. Så kan vi andre bli spart for det i selve forumposten.