Tråd: Fleinsopp
View Single Post
Vel, hawaii, Philosophers stone og flein er vel hittil mine favoritter.
Enig i at lett er et ganske løst begrep, prøver bare å fortelle dere at hvis jeg kan klare det kan jo dere og. Jeg er ingen proff men jeg er oppegående nok til å lese meg til kunnskap.

Og du understreker jo bare poenget mitt. Jo mindre sopp du inntar jo mindre sopp materiell og annet dritt får du i deg. Hva du har i magen har STOR innflytelse på trippen din, vet ikke med deg men når jeg ruser meg setter jeg pris på at stoffet er så rent som over hodet mulig.
Har du for eksempel fått på rent psilosybin vil du merke forskjellen betraktlig.

Og det er ikke marginale forskjeller på innhold av virkestoffer i forskjellige sopper. Har ikke tallene her men alle som har eksprimentert litt vet jo at sopp har betydningsfulle kvalitetsforskjeller. Cubensis må jeg spise minst en 3er av for å komme dit jeg vil, i motsettning til flein som kan holde på grammern. (tørket)

At cubensis er en svak sopp tør jeg å påstå fordi jeg har erfart det selv og fordi alle turehuene rund meg sier det samme. statistikker klarer du sikkert å finne selv.