View Single Post
Trådstarter
125
Sitat av locking123 Vis innlegg
Syns alle slike tråder om penge innkrevning på freakforum, og spesielt denne er utrolig barnslige!
Du sier du er istand til og ødelegge for fyren så han kommer til og slite resten av livet. Men du er ikke istand til og kjøre ett par timer for og møte han face to face?

Du MÅ jo for faen ikke banke han opp selvom du kjører opp til han og kommer på døra hans og sier du skal ha pengene.
Hvis det du sier i det hele tatt er sant. Så tror jeg dette dreier seg om maks ett par hundre kroner, sikkert fra ett nettspill. Og tro meg han vil gi deg pengene bare du konfronterer han!

Grunnen til at jeg ikke tror på deg er at en voksen person (si 20) ville ikke kommet på freakforum og spurt
"hei jeg får ikke tilbake gjelda mi, hvordan skal jeg ødelegge livet til personen"?
Vis hele sitatet...
For 1,5år siden så sa han at jeg skulle få pengene kjapt.. sånn gikk det i ett år.. jeg maste på han på tlf(bare sms, fordi han svarer ikke når jeg ringer) og facebook, og fikk samme beskjed om at det var litt dårlige tider, men skulle maks ta en mnd.

Så fjernet han meg plutselig fra facebook, sluttet helt å svare på sms.

I mellom tiden har jeg prøvd å ringt han, send meldinger både via mobil og facebook. aldri truet han med noe, bare vært sakelig i hver eneste sammenheng.

Så for en ukestid siden ville han ha bevis for at han skylte meg penger, første gangen jeg har hørt fra han på noen mnd.
han har vært helt klar på at han skylder meg penger helt inntil nå.
Jeg sende han noen fakturaer han har lurt seg unna på e-post, men det sa han var useriøst og kalte meg en idiot som ikke skjønte at det ikke holdt.

Så den siste uken har jeg sendt noen meldinger med han på FB, og får bare samme svar , om at jeg er dum og at han ikke skylder meg penger.
som sagt, dette er noe han for en ukestid siden plutselig begynte med, etter å ha vært enig i min sak i ca 1,5år.

Det det handler om er at jeg har stått ansvarlig for en leilighet som vi begge har leid, strømregningene kom, han stakk, jeg måtte betale flere tusen aleine.(Purringer kom også pga han ikke betalte de han sa han skulle)

OG jeg får ikke gått rettensvei med en sånn sak.

Derfor er det min eneste mulighet å ta en hevn, jeg veit det kan virke litt overdrevet, men hadde du sett de brevene jeg har fått av han, og opplevd å mast på en fyr på andre siden av landet om penger i 1,5år og blitt lovet det samme hele tiden hadde du selv blitt provosert og frustrert.
Det siste jeg vil er at han skal kunne lene seg tilbake og kose seg med at jeg gikk på en økonomisk smell pga han.

Vis jeg drar for å møte han vil det ikke ende opp med at jeg får pengene mine, det har jeg skjønt på han nå.
Så skulle jeg møtt han måtte jeg faktisk tydd til vold for å tatt verdier fra han, noe jeg ikke ønsker å gjøre.