View Single Post
Trådstarter
125
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Kjøp inn 50 gram med den billigste og dårligste hasjen du finner.
Gjem den et sted i boligen hans, bilen hans eller noen andre steder han kan bli tatt for det.

Ring politiet og fortell du har sett han selge hasj til unger på 13-14 år.


Kansje det er å gå litt langt å gjøre noe sånt men..
Vis hele sitatet...
Jeg skulle LETT gjort det.. men saken er bare den at vi bor flere timer fra hverandre..
Det er kanskje vanskelig å utrette mye fra mitt rom som kan skade han på den måten.

Husker det var en tråd her inne som handlet om å ødlegge ett liv, men finner den ikke nå.

Og vis noen har en url de kan gi meg ang det å skjule sin ip ved bestilling via nett eller e-post sending hadde det vært fint =)

Jeg vil også meddele at dette gjelder en person som 99 av 100 ville sett på som en dust. så kjør på med forslag =)

En mulighet jeg ser hadde vært å fått lagt inn en trojan/keylogger på pcn hans..

Jeg ville såfall sendt han ett brev fra en seriøs adresse som inneholder navnet til en større bedrift.

Si f.eks at jeg sender han en mail fra statiol, hvor det er nedlastbare filer med info (f.eks pdf eller powerpoint filer som jeg kan finne på statoil sine sider) .
Info om jobb søking osv..
Noen som har forslag om hvordan jeg kunne sniket inn en keylogger/trojan for å få litt kontroll over han?

Husker i min yngre dager at jeg brukte ett program som sendte ut mail fra valgfrie adresser, regner med at det finnes lignende enda.