View Single Post
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Ja, innvandrerne har jo allerede full kontroll over lukurative marked som renhold, taxi og kebab. Bare vent, om noen år har de full kontroll over hele landet.
Vis hele sitatet...
Stråmann argument.


Jeg liker at Norge er litt multikulturelt, men det går absolutt en grense. Jeg foretrekker hvis den etniske norske befolkningen holder seg over 80% av totalen. Uten å selvfølgelig bruke uetiske metoder for å holde denne balansen. Men å nekte folk inngang til landet ser jeg ikke på som uetisk. For å prøve å balansere dette, bør innvandringen være lav fremover.

Jeg bryr meg ikke så mye, men jeg har min foretrekkelse for hvordan demografien skal være. Hvis noen foretrekker at etniske norske blir en minoritet som indianerne og til slutt dør ut, så er det greit. En høy innvandring vil mest sannsynlig føre til dette. Man kan si at dette vil uansett skje langt nok inn i fremtia, noe som kanskje er sant.

Men jeg bryr meg mer om å skape et bra og stabilt land som er godt å leve i. Et viktig virkemiddel for å skape et stabilt land med få konflikter er etter min mening å ha en majoritetsbefolkning som har mest makt (etnsiske normenn i norge). Samtidig som denne majoritetsbefolkningen behandler minoritetene bra. Så snart majoritetsbefolkningen dupper under rundt 80% vil det oppstå ubelanse i maktbalansen som fører til konflikt, og til slutt krig. Minoriteter vil alltid ha en viss følelse av og være utafor majoriteten. Det er ikke noen vei rundt. Jeg har selv vært innvandrer og minoritet. Velger man å flytte til et annet land, eller er en etnisk minoritet siden ens foreldre flyttet til et annet land. Så må man bare akseptere med at man aldri vil helt bli en del av majoritet gruppen.
Sist endret av neiass; 3. januar 2023 kl. 16:45.