View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du må jo gjerne underbygge det med litt meir enn tomme påstander. Kva faen vil skalert etter dimensjonene til jorda sei, for eksempel? Jorda er rund, ikkje ein pyramide. Einaste dimensjonen jorda har er radius, og eit lite avvik frå ei perfekt kule.

Hæ? Du må gjerne utdjupe dei GODE grunnlaga du har, og kva faen du meiner med ...kryptere all kunnskapen..., og gjerne utdjupe korleis Kheopspyramiden er noko slikt.


Om du tar Hanckock og Carlson på alvor er du ikkje så kritisk som mulig. Det er tvert imot total mangel på alt som kan minne om kjeldekritikk og ei sakleg tilnærming.
Vis hele sitatet...
Alt om dimesjonene til jorda i khepospyramiden er i kilden jeg faktisk viste til Skulle gjerna ha linka flere kilder men har ikke tid å søke opp alt jeg har brukt, skjønner at dette blir feil. Men jeg synes Hancock of Carlson har noen rasjonelle argumenter. Carlson er en ren faktamaskin og viser alltid til fysiske eksempler på påstandene han kommer med. Jeg er ikke ekspert på temaet i det hele tatt men jeg har formet en mening som jeg synes ikke er allt for sprø.

Det jeg skrev om regel 9 i "12 Rules of Life" står jeg med til jeg dør og det var det hovedpoenget egentlig skulle være.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Om du tar Hanckock og Carlson på alvor er du ikkje så kritisk som mulig. Det er tvert imot total mangel på alt som kan minne om kjeldekritikk og ei sakleg tilnærming.
Vis hele sitatet...
Dette er jeg uening i, jeg kan jo også spille det kortet og si at jeg er kritisk fordi jeg ikke helt stoler på det flertallet mener er riktig? Hvorfor mener du at jeg ikke er kritisk fordi jeg hører på Hancock og Carlson? Bare fordi du ikke har samme mening som de?
Sist endret av satoshi; 9. februar 2019 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.