View Single Post
Sitat av Slinky87 Vis innlegg
har investert i en ny valuta som kommer på markedet. gode muligheter for å tjene gode penger om du er tidlig ute.

R2B Coin er nå i sin første fase av salgsperioden før handel.
Ifølge beregninger, historie, antall tilgjengelige R2B-mynter, markedsanalyse og hjelp av det enorme beløpet for markedsføring, forventes det at R2B-mynter vil nå 200 dollar innen tre måneder etter starten av handel, og vil være blant topp 5 valutaer på 1-1,5 år.

Det koster 28$ for å registrere seg på siden, dette får du coins før. Etter dette kan du kjøpe coin packages om ønskelig.
Mynten ligger på 6,58$ pr mynt nå. Jeg kjøpte for noen dager siden då den låg på 5,60$

Her er linken inn til registreringssiden . https://r-2b.com/

vet det er mangen som sier dette kan vær scam. Og det kan det hende. Men som jeg selv tenker så har jeg råd til å ta risken i tilfelle dette er the real deal
Værdt å ta en kikk og lese seg opp vertfall.
Vis hele sitatet...
Dette er en vanlig ICO oppstart som det florerer av i dag. Mange oppstart selskaper finansierer selskapet på denne måten. Ja risken er stor med mulighet for enorm avkastning eller tap. Alle har gode presentasjoner av ideene sine og visjon. Det jeg ikke likte ved denne er at det står ingenting om hvem teamet er, kun bilder av 2 fancy direktører ikke noe om hvem som gjør hva og med referanser. Heller ikke noe whitepaper. Hver sin smak men detter er ikke noe for meg.
Sist endret av vidarlo; 15. januar 2018 kl. 06:53.