View Single Post
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Turbolars: Jeg ville bare komme med en artikkel relevant til problemstilling. At jeg kalte linken for det jeg gjorde var kun pga. overskriften til artikkelen, ikke min personlige mening. Jeg ville bare komme med andre opplysninger i tråden.

Men når man leser at svenskene forundrer seg over oss som lager det hysteriet om skjeggkre som sverige har hatt problemer med i lang tid. Som skrevet i artikkelen, skjeggkre er et relativt nytt fenomen i Norge og vi må bare leve med det og gjøre det vi kan for å holde bestanden nede.

I framtiden kommer skjeggkre saker ikke til å bli grunnlag for erstatning. Garantert. Det er kun pga det er nytt fenomen dette skjer. Man får vel ikke sjangs til å få erstatning for sølvkre f eks.
Vis hele sitatet...
Hva svenskene mener og ikke mener om skjeggkre er etter min mening helt uinteressant.
Personlig har jeg ingen problemer med brunsneiler, men de er det mange som hater som pesten, skal da min mening og alle som mener som meg trumfe over alle andre som mener at brunsneiler er ekkelt og gjør stor skade?
Brunsneielr holder seg ute og gjør ingen skade på hus eller mennesker, de er kommet for å bli, vi må bare akseptere at de er her.

Sølvkre, er i motsetning til skjeggkre, relativt enkelt å bli kvitt, har du sølvkre på badet eller kjøkkenet, ja så har du også et fuktproblem.
Sølvkre er i stor grad et symptom på et større problem, og selv om sølvkre i seg selv ikke gir grunnlag for erstatning, kan årsaken til at man har et fuktproblem vær det.