View Single Post
Opprinnelig postet av Bananeter
Ville tro en stor grunn til at ikke cannabis blir legalisert med det første er at folk faen ikke greier å bruke det med måte.. Mange som røyker må abselutt røyke seg skeiv bare de skal greie å stå opp om morgenen, ikke rart folk får et negativt syn på cannabis når de ser hvor mange som faktisk bli psykisk avhengig og går rundt sløve hele dagen bare for de ikke har nok selvkontroll til å greie å modere seg.
Hadde cannabis blitt brukt som folk flest bruker alkohol i dag og alkohol som cannabis (holde seg til å røyke ved festelige anledninger og ikke i storefri på skolen) så ville jeg tro cannabis hadde vært avkriminalisert for lenge siden..
Vis hele sitatet...
Cannabis ville ikke vært legalisert for lenge siden......les linkene på innlednings-posten....

Det som er tema her er at det sitter noen slaver av USA i regjeringen vår som liker å fortelle folk hva som er bra for dem.......
Cannabis er ett valg for det enkelte individ....og det valget er det ingen andre som har noen som helst ting med......
Selvfølgelig er det mange som røyker for mye....men det er også mange av dem som klarer seg fint her i verden (jobb,skole +++).....
Det er alltid noen som faller utenfor....men å skylde det på cannabis syns jeg blir feil....sikkert nok av andre grunner å ta av til at de ikke klarer seg......

Dessuten virker cannabis å være det mest "selvregulerende" stoffet vi har.....
hvis noen har dårlige erfaringer med det røyker de det som oftest ikke igjen.....

Hvis jeg kommer hjem fra jobb hver dag og røyker meg en pipe.....hva er da galt med det?
Hvis noen røyker i storefri og allikavel får greie karakterer...hva er da galt med det?


----------------------------------------------------

Norge er en politistat slave av USA
og hva er USA? ......

....det er det som er så j...... flaut
Sist endret av GoatboyReloaded; 14. desember 2003 kl. 15:41.