View Single Post
Det er mange kloke hoder rundt om i Norges land, men det er synd at politikerne,forståsegpåerne og div andre ikke tilhører denne gruppen. Jeg er selv oppe i 20 årene og har sittet i fengsel i 2 år av mitt liv p.g.a alkoholen. Var tidlig i min ungdom en skikkelig fyllebøtte som alltid rotet meg opp i slagsmål og tilbrakte 6-8 dager i måneden på glattcelle.Økonomien ble ikke noe bedre av det da bøtene varierte fra 3000-10000 kr pr. overnatting. Soningen på Åna var vendepunktet mitt. Ikke noe alkohol, men en joint av og til. Merket tidlig forskjell på meg selv da jeg ble roligere og sikrere på meg selv. Det er nå 4 år siden jeg slapp ut og jeg har ikke hatt noe med onkel og gjøre. Jeg går på byen 2 ganger i måneden, drikker noen øl uten noe trøbbel og røyker meg en joint noen ganger i måneden. Jeg har prøvd sterkere stoff men har kuttet ut da jeg synes hasjen er mye bedre.

Stemmer sikkert at noen går fra et narkotikum til et sterkere, men cannabis er bevist ikke mer skadelig en alkohol. Så da er det dobbeltmoral av politikerne og ikke legalisere marihuana.
Dobbeltmoral og feighet