View Single Post
Takk for svar

Hva er greia med 250 watt motor opp mot 400 watt? Ser flere av de dyrere modellene enn den jeg har til låns (400 watt) har 250.

Har fått med meg at det bør være krankmotor Er vel strengt tatt det jeg har fått med meg så langt. Sitter litt lengre inne kjøpe en fulldemper, da de billigste får meg føle på at det sitter dårlige deler på de. Får jo fulldempere opp i 60.000. Jeg har strengt tatt ikke så mye mer enn 25.000, egentlig. Har sett noen fulldempere på Finn i ok stand brukt. Da fort til halve prisen enn når de er nye fra butikk.

Plager ikke meg kjøpe en som har gått 38 mil brukt til ca halve prisen bare fordi den er brukt. Ligger en på Finn nå til 25.000. Kostet 47.000 ny.

Tenker tanken på at det er bedre deler på en med kun demper foran til den prisen (25.000), enn en Haibike til 27.000 fulldempet. Den vil tross alt bli mest brukt på asfalt, men litt moro i skogen av og til. Hovedsakelig som sykkel man skal komme seg inn til byen fra her jeg bor. 3 mil hver veg på asfalt. Har allerede strekt meg fra 20.000 - 25.000. Så 30.000 på en elsykkel blir i meste laget.

Er ca 1 mnd til jeg går til innkjøp av sykkelen. Kan jo være at man finner noen gode tilbud innen den tid. Fulldempet for den del.
Sist endret av ImnotEmo.; 3. juli 2017 kl. 00:06.