View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Hadde du sagt at det kun var pengene som gjorde det og at du ikke hadde den "følelsen" når du spiller ville jeg sagt at kontrollen hadde vært mer innenfor rekkevidde.

Så spørs det hvor langt en må dra det. Må en helt til ekstremsports nivået får å tilfredsstille den følelsen eller holder det med å øke nivået på spenning i hverdagen ett hakk eller to? Ville nå gitt det ett forsøk, prøvd å finne en "erstatter", en har jo ingenting å tape på det. Selv ikke penger
Vis hele sitatet...
Ja, er jo denne følelsen som jeg ikke klarer å forklare som skremmer meg! Jeg tror faktisk at en må dra det så langt som til ekstremsport. Men nå er det på tide å sperre seg selv fra sidene jeg bruker før det tar over. Bestemt meg for å trappe det ned til kun live-poker, også tar jeg det derfra. Det er hvertfall et skritt i riktig retning. Er jo det jeg i hovedsak liker; mindset, psykologisk spill osv. Men som sagt, den følelsen jeg fikk av blackjack og gamblingen var bare helt sinnsyk. Uten tvil det mest ukontrollerbare jeg har vært borti noen gang. Nå har dette heldigvis ikke pågått mer enn 4-5 måneder, og ser for meg at jeg sånn sett er "heldig" som gikk på en så stor smell av opptjente penger inne på siden, fremfor andre som går på store, private økonomiske smeller.. Også utrolig takknemlig for at jeg tok turen innom her for å lese om andres opplevelser, og ikke minst takknemlig for feedbacken jeg har fått av dere! Det er til veldig stor hjelp.

Sitat av moonlord Vis innlegg
Kjedelig og se at det er flere som sliter med spilleproblemer. Har hvert der selv, nå klarer jeg og begrense meg. Burde absolutt slutta helt men vil ikke. Spiller med laveste innsats og rekner alt jeg satt inn for tapt.
Vis hele sitatet...
Dette er noe jeg har prøvd på angående blackjack, men når jeg først spiller stopper all fornuft opp, og jeg går inn i en boble når jeg spiller. Den bobla sprekker ikke før jeg enten er 100% tom for penger, eller har vunnet så mye at jeg er fornøyd. Det sier seg jo da selv at jeg alltid, uansett ender opp med 0 på kontoen en eller annen gang. Med nedtur klarer jeg ikke å stoppe, og slutter da ikke før det er tomt. Prøvd med små innsatser også, men etter 30 min med det må det økes og jeg er i gang.. Men om det funker for deg er det bra! For meg er det alt eller ingenting, så jeg må faktisk klare ingenting før jeg begynner å spille opp penger som er til det daglige livet..
Sist endret av GamblingKlovn; 6. desember 2016 kl. 22:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.