View Single Post
Sitat av drewjuice Vis innlegg
Sitat av stepry Vis innlegg
Korte svar fra min side her, men nå skal jeg bruke tid på famile, venner, kjærlighet. Fortsett gjerne på egenhånd, men jeg melder meg ut inntil videre. Dere mistolker mine intensjoner, og virker svært lite interesserte i å prøve å gjøre noe for å bidra til formålet med tråden. Håper dere har folk dere har folk som er glad i dere, bruk tid på de istedenfor.
Vis hele sitatet...
Sorry, men dette var litt flaut. Det var du som lagde tråden. Forventet du ikke at folk kunne være uenig med deg? Jeg ser ingen som er useriøse eller kommer med denne typen utsagn mot deg, selv om de er uenige med deg. Hvis du ikke ønsker å diskutere burde du ikke lage en diskusjonstråd på et diskusjonsforum.
Vis hele sitatet...
At du synes det er flaut sier mer om meg enn deg. Avslutningen skrev jeg fordi formålet med denne tråden ble misforstått, og hver gang jeg besvarer endeløse irrelevante kommentarer så ender det opp med at tråden omsider blir stengt.


Bare for å klarifisere, jeg har innsett at jeg selv ikke har kommunikasjonsferdighetene (skriftlig, vel og merke) som kreves for å kunne påvirke standpunktene folk har her inne, så jeg lagde denne tråden i håp om at vi kunne ha en konstruktiv dialog basert på kildene jeg refererte til (da de bringer opp nyanser som mangler i samtlige av diskusjoner rundt betente temaer her på forumet). Jeg prøver altså ikke å projektere mine egne standpunkter på andre.

Dersom man leser det første innlegget mitt i tråden så refererer jeg (med begrunnelse) til videoer/serier jeg selv føler illustrerer relevante nyanser på en god måte. Det at denne tråden utviklet seg som den gjorde understreker bare poenget mitt om motvilligheten folk har til å eksponere seg for noe annet enn status quo.
Sist endret av stepry; 26. desember 2021 kl. 23:49.