View Single Post
Quackery og Jørgen Moe: Jeg lurer på hvordan dere hadde argumentert om dere var syke, overvektige eller eldre mennesker... Ut ifra hva jeg kan se så baserer dere omtrent alle motargumentene i deres nyeste poster på det. Men det er bra at du i det minste ikke er med på å fornekte kapasitetsproblemene vi har, Jørgen Moe, jeg må si det står grei respekt av at du jobber innen helsesektoren, men jeg håper ikke du går rundt uvaksinert og risikerer livet til pasienter hver dag bare fordi du ikke er syk, gammel eller overvektig? I så fall er det kanskje et av de tilfellene hvor myndigheter faktisk burde satt ned foten.

Men den her...

Sitat av Jørgen Moe
Kanskje hadde det moderne mennesket begynt å akseptere livets harde realitet på en bedre måte også.
Vis hele sitatet...
Hva vil du frem til? Er du så mye hardere og mer robust enn oss andre? Hva mangler det moderne mennesket forståelse for som du forstår? At syke mennesker kan dø? Hvor langt tenkte du når du skreiv akkurat det? Det er ganske mange folk i deler av Sør Amerika, USA, Nord-Korea, Kina og deler av Afrika som veit gaaaaanske mye mere om livets harde realiteter enn deg vil jeg tørre å påstå. Jeg gidder ikke en gang komme med eksempler, du kan jo forestille deg selv? Og da fremstår det helt bak mål å dra inn livets harde realiteter bare fordi du ikke vil vaksinere deg.

For cesece derimot er jo løpet kjørt... Du påstår at det ikke er kapasitetsproblemer og alle de såkalte kildene dine er
Sitat av cesece
Det er ingen kilde på disse greiene. Jeg må da gi deg 10 forskjellige nyhetsartikler hvorav 9 av de er bak betalingsmur, deretter må du bruke hjernekraft til å sette sammen informasjonen.
Vis hele sitatet...
Fremstår som mindre kildekritisk og setter sammen overskrifter til akkurat det som passet i hodet ditt. Men muligheten til å kopiere innholdet bak denne vanntette betalingsmuren falt deg ikke inn?