View Single Post
Sitat av Mullah Vis innlegg
Jo, det gjør han. Les mine innlegg før du svarer.

For å være enda tydeligere:
Vis hele sitatet...

Sitat av Mullah Vis innlegg
Det spiller ingen rolle om det var robhol eller vidarlo som ville vite hvorfor krystallkongen (og dere andre) mente han var senil. Det er ikke å putte ord i munnen på krystallkongen, eller å ta fokus bort fra tema. Du budre gå litt inn i deg selv og trekke tilbake dine påstander vedrørende det der. Gjør et ærlig forsøk på å forstå andres synspunkt, og ta litt ansvar for deg selv.
Vis hele sitatet...
Det var da fælt til kjekling fram og tilbake. Kan dere ikke prate om meg og tråden min på PM i stedet for?

Jeg opprettet tråden om Biden fordi jeg så masse rart på YouTube og Reddit osv, men i mine øyne er det absolutt ikke 100% at han er senil. Jeg så bare forskjellige greier på nettet som kan få det til å virke sånn, og begynte å bli påvirket av videoene jeg så.
Jeg lurte dermed på om andre også hadde sett dette og om de også satt med samme inntrykket.

Både når det gjelder Biden, USA og når det gjelder vaksinen er det umulig å vite hva man skal tro når det er så utrolig mye rart ute og går på nettet.
Sist endret av krystallkongen; 20. desember 2021 kl. 06:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.